Terug naar overzicht

Gebruikersonderzoek op maat

Met gebruikersonderzoek op maat kun je heel veel leren van je (potentiële) gebruikers. Wij kunnen je helpen met:

  • valideren of toetsen van je concept, website of app
  • begrijpen van en inzicht krijgen in gedrag, motivaties en behoeftes van (potentiële) gebruikers
  • verbeteren en optimaliseren van je dienst, website of app

Wat kunnen jullie voor mij betekenen?

Wij kunnen je helpen je vraag te verduidelijken, en adviseren over welke onderzoeksmethode(s) je het beste in kunt zetten en waarom. Uiteraard kunnen wij het onderzoek ook voor je uitvoeren.

Wij kunnen je onder andere helpen met:

  • Expert evaluatie
  • Customer journey
  • Eyetrack
  • A/B testing voor conversieoptimalisatie
  • Open of gesloten card sorting (voor bijvoorbeeld het testen van je navigatie)
  • Enquêtes
  • Observaties van gebruikers
  • Interviews
  • En nog 26 andere onderzoeksmethodes

Waarom zou ik voor Concept7 kiezen?

We zijn al bijna 20 jaar toonaangevend bij ontwerpen voor en met gebruikers. We zeggen het niet alleen, we kunnen het ook bewijzen.

En we hebben ervaring met vrijwel alle vraagstukken en markten. Van startups tot overheden, commerciële organisaties, non-profit en alles wat daartussen zit.

Daarnaast zijn we nuchter, en houden we van doen.

Heb je een vraag waar we je mee kunnen helpen? Of twijfel je daar over? Neem contact op met Sjoerd.

Sjoerd Walinga

Usability & User Experience Researcher

[email protected] 06 10 30 00 53

Geintereseerd om met ons een Gebruikersonderzoek op maat te doen? Of heb je vragen? Neem contact op met Sjoerd Walinga.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Bekijk ook

Expert evaluatie

Eén van onze experts analyseert je website, intranet of app grondig. Alle verbeterpunten ontvang je in een praktisch en helder rapport. Dit rapport nemen wij persoonlijk met je door. Zo kun je je klanttevredenheid en conversie eenvoudig verhogen!

Lees meer over Expert evaluatie

Customer Journey

Met een customer journey (ook bekend als klantreis) maak je ervaringen van jouw klanten met je aankoopproces of dienst inzichtelijk. Samen met jouw team stellen wij de customer journey op. Als het nodig is doen we aanvullend gebruikersonderzoek. Met de customer journey signaleer je behoeften, kansen en verbeterpunten voor je klanten.

Lees meer over Customer Journey

Eyetrack

Bij een eyetrack onderzoek je hoe gebruiksvriendelijk je product of dienst is. Gebruikers uit je (potentiële) doelgroep krijgen taken die ze uitvoeren achter onze eyetrackmonitor. Met een eyetrackmonitor kun je zien waar gebruikers kijken op het scherm. Je krijgt een helder rapport met alle bevindingen, zodat je direct kunt verbeteren.

Lees meer over Eyetrack

Gebruikersonderzoek op maat

Soms heb je maatwerk nodig bij gebruikersonderzoek. Vermoed je dat je website beter kan, maar weet je niet hoe? Of twijfel je wat de beste oplossing is voor een vraagstuk? Ben je op zoek naar motivaties of gedrag van gebruikers? Of zoek je bewijs of inzichten? Wij kunnen je helpen.

Lees meer over Gebruikersonderzoek op maat

Terug naar overzicht