Terug naar overzicht

Klantgericht leren werken

Uit onderzoek blijkt dat de meest succesvolle organisaties klantgericht werken. Dit doen zij door structureel meer te leren over de behoeftes van hun klant. Klantgerichte organisaties zijn daarom lerende organisaties. Concept7 kan je helpen om jouw organisatie klantgerichter te maken. Dit doen wij door onze kennis en ervaring over te brengen over klantgericht werken, en je organisatie te begeleiden in het verander traject dat hiervoor nodig is.

Jos de Jong

New Business

[email protected]

Geintereseerd om met ons een Klantgericht leren werken te doen? Of heb je vragen? Neem contact op met Jos de Jong.

Bekijk ook

Coaching en intervisie

Wil je met je bedrijf multi-disciplinair en klantgericht werken? Wij helpen je met het bedenken en implementeren van nieuwe werkprocessen en gedragsverandering.

Lees meer over Coaching en intervisie

Klantgericht leren werken

Uit onderzoek blijkt dat de meest succesvolle organisaties klantgericht werken. Dit doen zij door structureel meer te leren over de behoeftes van hun klant. Klantgerichte organisaties zijn daarom lerende organisaties. Concept7 kan je helpen om jouw organisatie klantgerichter te maken. Dit doen wij door onze kennis en ervaring over te brengen over klantgericht werken, en je organisatie te begeleiden in het verander traject dat hiervoor nodig is.

Lees meer over Klantgericht leren werken

Terug naar overzicht