Terug naar overzicht

Customer Journey

Met een customer journey (ook bekend als klantreis) maak je ervaringen van jouw klanten met je aankoopproces of dienst inzichtelijk. Samen met jouw team stellen wij de customer journey op. Als het nodig is doen we aanvullend gebruikersonderzoek. Met de customer journey signaleer je behoeften, kansen en verbeterpunten voor je klanten.

Sjoerd Walinga

Usability & User Experience Researcher

[email protected]

Geintereseerd om met ons een Customer Journey te doen? Of heb je vragen? Neem contact op met Sjoerd Walinga.

Bekijk ook

Expert evaluatie

Optimaal succes begint bij gedegen onderzoek. Wie zijn je klanten? Wat doen ze en wat voelen ze? Wat vinden ze van je product of dienst? Concept7 helpt je om hier achter te komen. Meer weten? Neem contact op met Sjoerd!

Lees meer over Expert evaluatie

Customer Journey

Met een customer journey (ook bekend als klantreis) maak je ervaringen van jouw klanten met je aankoopproces of dienst inzichtelijk. Samen met jouw team stellen wij de customer journey op. Als het nodig is doen we aanvullend gebruikersonderzoek. Met de customer journey signaleer je behoeften, kansen en verbeterpunten voor je klanten.

Lees meer over Customer Journey

Eyetrack

Optimaal succes begint bij gedegen onderzoek. Wie zijn je klanten? Wat doen ze en wat voelen ze? Wat vinden ze van je product of dienst? Concept7 helpt je om hier achter te komen. Meer weten? Neem contact op met Sjoerd!

Lees meer over Eyetrack

Gebruikersonderzoek op maat

Ben je op zoek naar inzichten? Of op zoek naar bewijs? Of wil je weten wat mensen zeggen of wat ze doen? Er zijn heel veel methoden en technieken voor gebruikersonderzoek. Wij kunnen je helpen met gebruikersonderzoek op maat.

Lees meer over Gebruikersonderzoek op maat

Terug naar overzicht