Is je klanttevredenheid niet zo hoog als je wilt? Maak jij het je bezoekers onnodig moeilijk waardoor jij omzet of conversie laat liggen?
Met een expert evaluatie (ook wel usability review genoemd) analyseren we je bestaande website, app of intranet grondig. Met onze bevindingen kun je gericht verbeteren.
In een intake leren we je organisatie, gebruikers en doelstellingen kennen. We bepalen onze aanpak afgestemd op jouw behoefte en gaan aan de slag.
We analyseren:
Zo krijg je een goed beeld van de gebruiksvriendelijkheid (usability), gebruikersbeleving (user experience) en waar je conversie kunt verbeteren.
Uiteraard analyseren we voor desktop en mobiele telefoon.
Alle verbeterpunten zetten we in een praktisch, kort en bondig rapport aangevuld met suggesties voor verbetering. Het rapport nemen we telefonisch of op locatie met je door voor toelichting en vragen.
Vervolgens kun je eenvoudig zelf aan de slag om te verbeteren, of kun je ons rapport gebruiken voor gesprekken met interne stakeholders.
We hebben 20 jaar ervaring, zijn op de hoogte van alle laatste ontwikkelingen en doen al jarenlang zelf onderzoek met gebruikers.
Laat niet langer omzet of kansen voor verbetering liggen. Neem vrijblijvend contact op met Sjoerd voor een expert evaluatie of als je vragen hebt over een expert evaluatie.
Geintereseerd om met ons een Expert evaluatie te doen? Of heb je vragen? Neem contact op met Sjoerd Walinga.
Eén van onze experts analyseert je website, intranet of app grondig. Alle verbeterpunten ontvang je in een praktisch en helder rapport. Dit rapport nemen wij persoonlijk met je door. Zo kun je je klanttevredenheid en conversie eenvoudig verhogen!
Met een customer journey (ook bekend als klantreis) maak je ervaringen van jouw klanten met je aankoopproces of dienst inzichtelijk. Samen met jouw team stellen wij de customer journey op. Als het nodig is doen we aanvullend gebruikersonderzoek. Met de customer journey signaleer je behoeften, kansen en verbeterpunten voor je klanten.
Bij een eyetrack onderzoek je hoe gebruiksvriendelijk je product of dienst is. Gebruikers uit je (potentiële) doelgroep krijgen taken die ze uitvoeren achter onze eyetrackmonitor. Met een eyetrackmonitor kun je zien waar gebruikers kijken op het scherm. Je krijgt een helder rapport met alle bevindingen, zodat je direct kunt verbeteren.
Soms heb je maatwerk nodig bij gebruikersonderzoek. Vermoed je dat je website beter kan, maar weet je niet hoe? Of twijfel je wat de beste oplossing is voor een vraagstuk? Ben je op zoek naar motivaties of gedrag van gebruikers? Of zoek je bewijs of inzichten? Wij kunnen je helpen.